صومعه سرا

خبر صومعه سرا به زبانی دیگر

صومعه سرا

خبر صومعه سرا به زبانی دیگر

شایعات را در این وبلاگ بخوانید.....با ما همراه باشید...

تا حالا دقت کردین میدون وسط شهر صومعه سرا چقدر بزرگه؟

اندازش به قدریه که میشه اونو دو تا میدون کرد....یا حد اقل میشه اونو به صورت یه میدون خوشگل درش آورد مثل سبز میدون....حالا منظورم این نیست خود سبز میدونو پیاده کنن تو اونجا..(خودم میدونم سایزشون فرق میکنه) منظورم اینه که تزئینش کنن اونم با درخت های تزئینی که جدیدا اومدن دوتا صندلی بذارن وسطش خلاصه تمیزش کنن.

میدون به این بزرگی و زشتی من تا حالا تو هیچ شهری ندیدم، نمیدونم شهردار میخواد چی کار کنه ولی به نظر من اولین حرکتش باید حذف اون تلوزیون باشه چون خدایی جاش وحشتناکه و خیلی زشته.....

اگه اون تلوزیون ورودی خیابون طالقانی بود بهتر نبود؟

نظرات (۳)

باور کن تلویزیون خوب جایی هست .. خودم کارشناسی کردم :p
پاسخ:
:D
شرمنده بابت نقد
سلام به منم سر بزن همشهری
منم می خواستم از وضعیت بد این میدان شهربگم واقعاً که خیلی ناجور و بدنما هست هر تازه واردی به این شهربیاد دور میدان ببینه وحشت میکنه انگار واسه کارگرا گذاشتند که دورش بیشنند و شوخی های بیمزه ای که هرشهروند رد میشه حالش بهم میخوره . همچنین آن تلویزیون که بیشتر میدان شهرو بد نما کرده . چه کسی میتونه به این مشکلات رسیدگی کنه خدا می دونه نه این شهردار نه شهردارهای دیگه هم کارشون نیست اونا فقط به فکرمال اندوزی خودشان هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی