صومعه سرا

خبر صومعه سرا به زبانی دیگر

صومعه سرا

خبر صومعه سرا به زبانی دیگر

شایعات را در این وبلاگ بخوانید.....با ما همراه باشید...

یه روز خونه یکی از بچه ها بودم دیدم گوشیم زنگ میخوره...جواب دادم دیدم مامانم با استرس فراوان برگشت گفت: کجایی؟؟


گفتم خونه یکی از بچه ها (شب بود) گفت همونجا بمون تا فردا صبح!


برگشتم گفتم آخه برا چی، اتفاقی افتاده؟

گفت: خبر نداری! یه عده وهابی از عربستان ریختن تو گیلان دارن آدما رو میدزدن الان بری تو خیابونا تو رو میدزدن ( :| )

گفتم نه بابا شایعه است اگه خبری بود من میفهمیدم......خلاصه قطع کردم و زنگ زدم این ور اونور جویا شدم

هر جا زنگ زدم گفتن شایعه شده واقعیت نداره و این شایعه از انزلی شروع شده....زنگ زدم به یکی از بچه ها تو انزلی(این پسره اونجا کارش درسته از همه چی خبر داره)

وقتی زنگ زدم متوجه شدم این قضیه از کجا آب میخوره....

گویا یه دختر بچه رو تو انزلی دزدیدن و این قضیه باعث ترس بقیه پدر مادرا شده و اینطوری شایعه درست شده که اون بنده خدا رو وهابیا دزدیدن بعد از اونجایی که پدر مادرا همیشه نگرانن این موضوع خیلی سریع تو شهرا پیچید و به قول معروف یک کلاغ چهل کلاغ شد..


به قول یکی از بچه ها این قضیه برای ما بد هم نشد... دیگه ظهر ها خوب میتونیم بخوابیم دیگه این بچه ها هر روز نمیریزن تو خیابونا بازی کنن رو مخ ما راه برن....

خلاصه ترس از یک چیز برای بعضیا بده برای بعضی ها خوب

راستی  یادم رفت بگم:::: هیچ دختری در شهرستان بزرگ صومعه سرا و شهرستان های همسایه به وسیله وهابی ها دزدیده نشده.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی