صومعه سرا

خبر صومعه سرا به زبانی دیگر

صومعه سرا

خبر صومعه سرا به زبانی دیگر

شایعات را در این وبلاگ بخوانید.....با ما همراه باشید...

همسایه!

سلام

امروز داشتم در مورد همسایه فکر میکردم....همیشه وقتی به یاد همسایه میوفتم این جمله یادم میاد که (همسایه از آدم ارث میبره) حالا نمیخوام بیام بگم چرا ارث میبره دلیلش چیه اینا رو من خودمم درست نمیدونم.

بیایم بشینیم ببینیم چقدر همسایه هامونو میشناسیم...تو کوچه میبینیمشون چه طور سلام علیک میکنیم...من خودمو مثال میزنم

من همسایه سمت راست خونمونو درست حسابی میشناسم الان نزدیک 16 ساله با ما همسایه است همدیگرو میبینیم گرم سلام علیک میکنیم کلا اوضاع خوبه اما سمت چپی اینطور نیست یعنی من خودم دو سه بار خودم باهاش سلام کردم اونم یه طوری منو نگاه کرده انگار منو نمیشناسه!

از اینا بگذریم....من در کل میخواستم در مورد همسایگی بگم کلا همسایه خیلی به درد میخوره یه بار به مشکل میخوری دمه دسته خلاصه چسپیده به خونتون یه طوری شما رو از بپگی میشناسه...یا اگه جدید اومده باشه بازم حداقل باید چند سال در کنار شما زندگی کنه پس تو مشکلات به دادتون میرسه و شما هم باید به دادشون برسید.

راستی تو ساختمون های آپارتمانی به نظر من باید رابطه نزدیک تر باشه چون همه اونا زیر یه سقف دارن زندگی میکنن و مشکلات ساختمون رو باهم حل میکنن.

الان شما که داری این متنو میخونی چقدر همسایه خودتو میشناسی...مثل من کم از همسایه ها خبر داری یا نه؟


بیاید با همسایه های خودمون آشنا بشیم...مطمئن باشد یه جایی به دردتون میخورن...شک نکنید...

ببخشید موضوع بهتر از این پیدا نکردم واسه نوشتن....جبران میکنم

نظرات (۱)

توی زمونه ی ما که همسایه ها خیلی هم ر وکم میشناسن مگ یا این طرفی خیلی خاص باشن یا اون طرفی یعنی یا خیلی خوب باشن یا خیلی بد
خدا همه رو از شر همسایه ی بد حفظ کنه و همسایه ی فهمیده و خوب قسمت کنه
خوشحال میشم به من هم سری بزنید و نظرتون رو بگید برام
http://khaterateman.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی